Kawa

Liczby na talerzu ONLINE

Dowiedz się jak zapanować nad finansami w restauracji i optymalizować koszty prowadzenia działalności oraz dostaw

Każdy właściciel czy też menadżer lokalu gastronomicznego powinien znać swoje liczby. Powinien wiedzieć co o jego restauracji mówią cyfry i wskaźniki. Taka analiza w oparciu o raporty z działalności firmy pozwala na bardziej efektywne zarządzanie, trafniejsze wnioski, a w efekcie lepsze decyzje rzutujące na funkcjonowanie lokalu. Analiza finansowa nie kończy się na pracy księgowej i obliczaniu podatków. To bardziej złożony i bardziej szczegółowy proces, ale przy wykorzystaniu odpowiednich narzędzi, staje się czytelny, prosty w zastosowaniu, a przede wszystkim niezbędny przy dalszym planowaniu. Dobrze prowadzona analiza finansowa pozwala dodatkowo na poszukiwanie realnych oszczędności, które znacząco wpływają na poprawę płynności finansowej.

Warsztat dedykowany jest: właścicielom oraz menadżerom restauracji.

W trakcie warsztatu dowiesz się:

  • jak liczyć food cost oraz jak obniżyć jego wartość nie tracąc na jakości serwowanych potraw
  • jak liczyć koszt zatowarowania, jak go kontrolować i jak wpłynąć na jego wysokość
  • poznasz sposoby kontroli kosztu zatrudnienia
  • poznasz różne sposoby motywacji finansowej zespołu pracowników
  • dowiesz się jak wyliczyć obrót minimalny oraz oczekiwany pozwalający zaspokoić potrzeby finansowe Twoje oraz Twojego lokalu
  • jak liczyć koszty działania restauracji opartej na modelu dostaw?
  • dowiesz się jaka powinna być twoja rola jako właściciela w zarządzaniu finansami lokalu
  • dowiesz się dlaczego księgowość w gastronomii to za mało
  • dowiesz się jakie obszary działalności twojej restauracji należy raportować i jak przeprowadzać analizę finansów
  • dowiesz się jak określić udział poszczególnych kosztów w obrocie i dlaczego analiza tej struktury jest bardzo istotna
  • dowiesz się jak ustabilizować koszty zmienne i zyskać nad nimi kontrolę
  • dowiesz się jak negocjować lepsze warunki z dostawcami w świetle obowiązujących ograniczeń
  • dowiesz się jakie zupełnie nowe koszty mogą się pojawić po zmianie przepisów, a jakie mogą wzrosnąć lub zmaleć
  • poznasz przykłady z rynku mówiące o tym jak analiza strony kosztowej może wpływać na zarządzanie restauracją
  • przeanalizujesz problemy prawdziwych restauracji i poznasz rozwiązania, które pozwoliły na większa kontrolę kosztów w lokalu
  • rozwiążesz dużo ćwiczeń oraz zadań, które pozwolą Ci na lepsze zrozumienie finansów w Twoim lokalu

Na godzinę przed rozpoczęciem warsztatu otrzymają Państwo link do wydarzenia.

Zapraszamy serdecznie!

Czas trwania: 4 godz.

Termin warsztatów

Na chwilę obecną nie mamy terminów na te warsztaty.

INNE WARSZTATY, KTÓRE MOGĄ CIĘ ZAINTERESOWAĆ

Zarządzanie Kosztem w Gastronomii dla początkujących.

Warsztat, dzięki któremu będziesz w stanie efektywniej zarządzać biznesem gastronomicznym, aby osiągnąć jeszcze lepsze wyniki w tym co robisz.

Na naszym warsztacie odpowiadamy na wiele pytań, a  najszerzej na kluczowe z nich: Jak liczyć żeby się nie przeliczyć?

Spotkanie dedykowane dla:

• inwestorów
• managerów, którzy planują otwarcie lokalu gastronomicznego lub już zarządzają firmą
• przyszłych managerów
• oraz tych, tych którą ambicją jest wiedzieć więcej o biznesie gastronomicznym
 
Program warsztatu:
  • organizacja wewnętrzna w firmie
  • rodzaje Kosztów
  • food cost & beverage cost
  • optymalizacja Kosztów
  • nadużycia

Zapraszamy do wspólnej dyskusji o tym jak liczyć food cost, analizować wyniki, optymalizować koszty. 

Warsztat trwa w godz. 10:00-15:00. W cenie warsztatu przerwa kawowa i lunch.

Serdecznie zapraszamy!

NOWOŚĆ! Aktywna Sprzedaż w Twoim Sklepie

Każdy sklep na rynku działa w konkurencyjnym otoczeniu. Musi dynamicznie dostosowywać się do zmian i rozwijać, aby dotrzymać kroku konkurentom, a co najważniejsze spełniać oczekiwania klientów. Nasz warsztat pomoże sprzedawcom stać się pewnymi siebie ekspertami.

W programie warsztatu:

  • rozpoczęcie rozmowy z klientem
  • analiza potrzeb klienta
  • prezentacja produktu, wiedza o produkcie, wybór pomiędzy produktem dobrej jakości, lepszej jakości, najwyższej jakości – świadomość marży i sprzedaży produktów najwyżej marżowych
  • komunikacja o produktach i promocjach w sklepie
  • sposoby na  zmaksymalizowanie zysków z jednej transakcji, sprzedaż produktów wysokomarżowych oraz komplementarnych
  • trudne pytania klientów i sposoby radzenia sobie z nimi
  • zamknięcie sprzedaży

Warsztat trwa w godz. 10:00-16:00. W cenie warsztatu przerwa kawowa i lunch.

Serdecznie zapraszamy!

Marketing Restauracji

Chcesz samodzielnie zająć się promocją swojej restauracji?
Masz pracownika odpowiedzialnego za marketing lokalu?

Zapraszamy na Warsztat, podczas którego dowiesz się wszystkiego na temat strategii reklamowej Twojej restauracji i jej efektywnego wdrożenia.

W trakcie szkolenia:

- otrzymasz dane rynkowe związane z potrzebami gości, obowiązującymi trendami oraz technikami, które skutecznie wypromują Twoją restaurację.

- dowiesz się, jak wiele czynników ma wpływ na zwiększenie liczby gości i jak je wykorzystać.

- poznasz istotę szkolenia załogi z zakresu marketingu i stworzenia "sprzedażowej" karty dań,

- zobaczysz jak skutecznie prowadzić profil na Facebooku i Instagramie w oparciu o kalendarz promocji

Celem warsztatu jest stworzenie konkretnej listy działań marketingowych, którą będziesz mógł wdrożyć tuż po jego zakończeniu. Dzięki temu dotrzesz do nowych gości i wypromujesz swój lokal. Lista będzie oparta o profil Twojego lokalu oraz gości, na których czekasz. Dzięki temu wyjdziesz z gotowymi rozwiązaniami, które pomogą Ci w skutecznej reklamie restauracji.

Warsztat trwa w godz. 10:00-15:30. W cenie warsztatu przerwa kawowa i lunch.

Serdecznie zapraszamy!

TA STRONA UŻYWA COOKIE.

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.